HED Audio

Научете повече за проекта HED Audio

HED Audio

Компания Динакорд България ни повери създаването на онлайн продуктов каталог, за една от представяните от нея марки - HED. Все по-често срещано e наложени в своята област и бранш компании, които разполагат с няколко марки в портфолиото си да дефинират допълнителен бюджет за маркетинг на всяка от своите марки и интернет брандинг.

В концепцията на уеб сайта заложихме на доброто представяне на марката HED и позиционирането й, спрямо таргет сегмента от потребители на продуктите. Екипът ни изработи уеб сайт - онлайн продуктов каталог, където в неограничен брой категории и с детайлна информация се представят артикули и консумативи предлагани от компанията, предназначени за системно озвучаване, дискотечно осветление, микрофони, видеостени и  много други.

В интернет средата се налага тенденция, при която личното обръщение и внимание към конкретния таргет сегмент, представя по-добри резултати от „общото” представяне на цялата продуктова гама на дадена фирма. За да има такъв ефект, към своите посетители, във визията на уеб сайта заложихме на изчистена визия, и лек анимиран ефект в хедера на уеб сайта, който да не отвлича прекалено вниманието на потребителите от самите продукти.

При нашата работа имаме няколко основни принципа и те са – самостоятелност на клиента в обновяването на уеб сайта и добра базова оптимизация, за да се индексира по-добре от търсещите машини, което неминуемо води до по-добри бизнес успехи за нашите клиенти.