Herz Bulgaria

Научете повече за проекта Herz Bulgaria

Herz Bulgaria

Херц България ООД е фирма с дългогодишно присъствие на българския пазар в сферата на инструменти за заваръчни и топлинни технологии за пластмаси.

Мотото на компанията е "Дългосрочна професионална ангажираност към клиентите", благодарение на което клиентите на фирмата разчитат на професионално цялостно обслужване, включващо както продажба на качествени продукти,така и консултации, съвети, услуги и навременно сервизно обслужване - всичко, което е нужно за да бъдат задоволени нуждите на клиентите на фирмата.

Като част от качественото цялостно обслужване на клиентите си, екипа на Херц Българияfinn отчита нуждата от наличието на информативен, добре структуриран уеб сайт, който да подпомага потребителите, които имат интерес в това да научат повече за продуктите и услугите предлагани от фирмата, както и техните приложения.

Много продукти с разнообразни характеристики и параметри, характерни с различни приложения в ежедневната професионална дейност - това беше основното предизвикателство, което приехме при стартирането на проекта. В допълнение към това, техническата сфера предполага едно по-консервативно оформление на уеб сайт, каквото беше и очакването на екипа на Херц България.

Разработихме няколко варианта на дизайн концепция и оформление на уеб сайта, които предложихме на екипа на Херц България. Когато зад оформлението на уеб страницата стои ясна и доказано работеща логика и ефективна структура е по-лесно да убедим клиента, че малко по-съвременна визия и излъчване на уеб сайта, ще допринесат за по-доброто позициониране на фирмата пред клиентите, като доставчик на продукти, приложими в съвременната работна среда на клиентите им.

За по-добра навигация в уеб сайта заложихме на структура, която позволява намиране на търсеният продукт според неговото приложение или според неговия тип (категория).

Избора на професионални инструменти изисква представяне на детайлна техническа характеристика на всеки продукт, което често налага визуализирането на дълги страници в уеб сайта, което не е особено комфортно за потребителя. За да спестим този ефект, представихме възможност подробните технически детайли да бъдат достъпни и под формата на PDF документация, достъпна за сваляне от продуктовата страница.

Новини, информация за актуални промоции и други са завършека към представянето на всичко свързано с Херц България и допълва обслужването на техните клиенти.

Екипа на Херц България със задоволство сподели с нас, че е било изключително приятно и удобно, попълването на съдържанието в уеб сайта с разработената специално за тях система за управление на съдържанието.