Издателство Булвест 2000
Издателство „Булвест 2000“ е създадено е през 1990 година и за двадесетгодишния период на своята дейност се утвърди като едно от най-големите учебникарски издателства в страната ни.
През последните няколко години издателството осигурява значителен дял от продукцията на учебници и учебни помагала по всички учебни дисциплини на образователната система в държавата.
Учебната литература е предназначена за деца, ученици, студенти и учители и активно участва във формирането на тенденциите, като следва приоритетите на българската образователна политика.
За да е в помощ на родители,ученици, както и директори и учители, екипа на Булвест 2000 предприе решителна стъпка за реализация на нов уеб сайт, чрез който да представят адекватно своята дейност, традиция и история, както и учебници и помагала, които са популярни и търсени в цяла България.
За да достигнат до всяко кътче на страната ни, освен стандартните комуникационни канали, като дилъри и дистрибуция, Булвест 2000 вече разбират и предимството на това, да имат уеб сайт с интуитивна структура и дизайн, които позволяват на всеки заинтересуван лесно да намери търсената информация, както и много полезни насоки за това, кое помагало е подходящо за детето, според класа в който е и интересите, които има.
Учители, директори и училищни настоятелства са също голяма част от аудиторията на уеб сайта. За тях издателството отделя специално внимание на уеб сайта, като им поднася професионална информация, свързани с учебния процес и самите учебници.
За подобен уеб сайт актуалността на съдържанието е от критично значение, както и нуждата от това информацията да се поддържа лесно, интуитивно и бързо от нетехническият персонал на изданието.
Административния модул за управление на съдържанието, изграден от екипа на Екзисто подпомага успешно екипа на издателството в тази насока, като предоставя и възможност за поддържане и на по-добрата индексация на уеб сайта от търсещите машини.
Уеб дизайна на сайта е изграден според съвременните тенденции, запазвайки разбира се и корпоративната визия на издателството, налагана в продължение на 20 години. Не сме пропуснали да вземем под внимание и таргет аудиторията и нейната специфика, доколкото може да се обобщи и характеризира, като начин на потребление и браузване в интернет.