Перси

Научете повече за проекта Перси

Перси

Две години по-късно, отново имахме удоволствието да работим по уеб сайта на фирма Перси. За да покажат адекватно пред своята аудитория, че компанията се развива - Перси предприеха обновяване на уеб сайта, като промените са свързани най-вече с освежаване на уеб дизайна на сайта и прилагането на някой новости, които са характерни за днешните онлайн продуктови каталози.

В дизайна на уеб сайта оставихме основната линия, която макар и реализирана преди около две години остава актуална и до днес, като добавихме актуалният в днешно време "тиизър", с който успешно се насочва вниманието на потребителите към желана от Перси тема, продукт или новина.

Тиизъра е инструмент, който посредством снимков материал и кратък текст разположени в центъра на заглавната страница на уеб сайта представят кратко послание към потребителите за актуални промоции, продукти и други важни теми в няколко различни, последователно зареждащи се картинки.

Приложихме и някой функционални елементи, като например филтър за по-детайлно търсене на продукти, който да е съобразен с различните характеристики на продуктовите гами. Филтъра е динамичен, управлява се от администратора на уеб сайта и значително улеснява аудиторията. Благодарение на него, сега потребителите ще могат да филтрират продуктите от определена категория според цена и характерни за продуктите параметри, като памет, брой дискове и много други.

Друго съществено допълнение, а именно въвеждане на пълна английска езикова версия на уеб сайта, улеснява екипа на Перси в обслужването на чуждоезичните клиенти и партньори.