Стром 21

Научете повече за проекта Стром 21

Стром 21

„Стром 21" ООД е основана през 1998 г., с основен предмет на дейност производство на сухи строителни смеси. Фирмата се развива с изключително бързи темпове и за кратък период от време достига водещи позиции в производството на сухи строителни смеси, бои и мазилки, като притежава и утвърдилата се вече на пазара търговска марка за високо ефективни строителни материали „ВАUMASТЕR".

Такова голямо портфолио от качествени продукти изисква и адекватно представяне онлайн. "Стром 21" ООД е компания, която осъзнава реално нуждата и предимствата от представянето на компанията и предлаганите от нея продукти в добре структуриран и визуално оформен онлайн продуктов каталог.

Радваме се, че за целта компанията се довери на екипа на Екзисто за разработката на интернет представянето на "Стром 21" ООД.

Съвместно разработихме структура на уеб сайта на база на която формирахме и визуалното оформление, което да предразполага посетителите на уеб сайта в лесната ориентация и намиране на нужните детайли за търсеният от тях продукт.

Естеството на предлаганите продукти предразполага и към прилагане на интерактивни елементи които правят по-лесен, а и забавен избора на продукт. Подобен елемент е  Цветовият консултант, чрез който потребителите на уеб сайта имат възможност лесно да изберат цветова комбинация за фасадата на сграда например, изпробвайки различни комбинации с предварително зададени възможни цветове и опции.

Голяма част от аудиторията на уеб сайта са професионалисти в областта на архитектурата и проектирането на сгради. За тях сме отделили специално внимание, където след регистрация и посочване на потребителско име и парола, специалистите получават достъп до информация, свързана с продукти и по-специфични данни, предназначени именно за професионални цели.

Когато се представят маркови и качествени продукти нищо не говори по-добре за качеството им от снимковият материал. 3D галерия представя по интересен и интуитивен начин проекти, изпълнени с продуктите предлагани от "Стром 21" ООД, така че всеки може да се убеди във високото ниво на продуктите.В случай че и това не е достатъчно убедително за потребителя, то препоръките от клиенти, би трябвало да допринесат за повишаване на доверието към качествените услуги и продукти, предлагани от компанията.

Разбира се не на последно място трябва да обърнем внимание и на самото представяне на продуктите - структурирано според предназначението на продукта и неговата насоченост. Описанието на самият продукт представя основна информация с най-важните технически параметри, от които всеки потребител може да направи преценка, дали това е търсеният от него материал.

Когато насреща имаме клиент с голямо продуктово портфолио, почти винаги една от причините за реализирането на онлайн продуктов каталог е примамливата възможност за лесната и финансово ефективна поддръжка на актуалното съдържание на уеб сайта. Представете си ако компания, като Стром 21 трябва да представи 5 000 продуктови разновидности в печатен каталог, който при най-малката промяна, дори и на 1 продукт вече няма да е актуален, а новото му печатане струва стотици, ако не и хиляди левове.

Това е едно от предимствата, които предоставяме на своите клиенти - изграждайки техният интернет каталог, да им предоставим и възможността да го поддържат лесно винаги актуален, като всяка промяна, която осъществяват в съдържанието на уеб сайта не коства нито стотинка допълнително. Задачата става възможна с прилагането на административен модул за управление на съдържанието,която е уеб базирана -  промените могат да се въвеждат от всяко кътче на света, до което има интернет свързаност, като за целта не е нужно да сте квалифициран компютърен специалист.

Казано накратко - добре формулирана структура, "облечена" в интуитивен уеб дизайн и административен модул за управление на съдържанието - това е основата на успешното и адекватно интернет представяне на "Стром 21" ООД