Христо Колев Ауто - Внос и дистрибуция на авточасти

Научете повече за проекта Христо Колев Ауто - Внос и дистрибуция на авточасти

Христо Колев Ауто - Внос и дистрибуция на авточасти

Христо Колев Ауто ООД  е компания с предмет на дейност внос и дистрибуция на авточасти, масла и консумативи за леки и лекотоварни автомобили. Освен търговската си мрежа, фирмата развива и автосервизна база за леки автомобили.

Продажбите на едро са основна насока в развитието на фирмата.
Многобройните дистрибутори и партньори са аудиторията, с която екипа на Христо Колев Ауто желае да установи динамична комуникация, предоставяйки им актуална и изчерпателна продуктова и ценова информация.
За целта интернет агенция Екзисто изгради онлайн продуктов каталог, отразяващ визията и желанията на компанията.

Цветовата гама, която сме подбрали отговаря на корпоративния брандинг, използван от фирмата до момента, като сме се опитали да пресъздадем и асоцияция с техническата, машинна сфера в която работят клиентите. Дизайн концепцията е изчистена  характеризира стилното интернет представяне на Христо Колев Ауто.

Повече от 17 годишната история на фирмата намира отражение при визуалното представяне на обширната продуктова гама, допринасяйки за затвърждаване на изградените традиции и доверие между фирмата и нейните партьори.
 
Отличителна характеристика на уеб сайта е продуктов филтър позволяващ изключително бързото и ефективно търсене на необходими продукти, осъществявано по различни параметри, като референтен номер, година на производство на автомобила и други типологизирани продуктови характеристики.
Интуитивна навигация, реализирана посредством големи, отличаващи се визуални елементи, предоставя възможността за изключително бърз достъп до желана информация.

Освен оптимизираното продуктово представяне, уеб сайта на Христо Колев Ауто има за цел да бъде информационен канал представящ пред многобройната таргетираната аудитория специализирана информация касаеща автомобилния бранш.

Визуално обособени модули с представяне на множеството фирмени промоции, както и информация представяща възможности за работа в компанията, допринасят за реализиране на активната комуникационна стратегия на компанията.

Дългогодишна история еволюирала в модерна концепция –Христо Колев Ауто.