Клиника Дерма Вита
Работата ни с екипа на Дерма Вита стартира преди две години, когато имахме удоволствието да разработим блог на д-р Паскова – водещ специалист и управител на клиниката.
Доволни от съвместната ни работа и постигнати резултати, екипа ни възложи задачата за разработка на нов, корпоративен уеб сайт на клиника Дерма Вита, в който да представим по възможно най-добрия и съвременен начин разнообразието от услуги предлагани от клиниката и натрупаният до момента опит. Когато клиентите поверяват своето здраве в ръцете на екипа на Дерма Вита, те трябва да са сигурни, че разчитат на професионалисти.
За да затвърдим добрият имидж на екипа на клиниката, приложихме представяне на екипа на клиниката придружено с кратко описание на опита и насоченост на всеки специалист.
В допълнение към това, за да подпомогнем по-лесното генериране на доверие в потребителите, заложихме модул Препоръки, който освен че представя мнение на клиентите на клиниката, удостоверява и тяхната истинност, чрез приложените снимки на анкетните карти, които пациентите са попълвали при своето посещение.
При изграждането на стратегията за информационна структура на уеб сайта взехме под внимание, нуждата от това да представим много и разнообразна информация, която да е лесно достъпна за аудиторията и лесно четима.
За целта използвахме интересно падащо меню, което позволява на пръв поглед потребителя да добие представа за основните Услуги, които клиниката предлага.
За да е лесно ползваем уеб сайта, се постарахме да постигнем уеб дизайн концепция, която да допринесе за модерното излъчване на сайта, допълнена с интересни интерактивни ефекти, които да предразположат и улеснят потребителите в намирането на нужната им информация.
Заглавна страница на уеб сайта с голямо тиизърно изображение, посочени актуални промоции на процедури, предлагани в клиниката, последни статии с полезна информация за здравето на кожата от блога на д-р Паскова и новини за всичко ново, свързано с клиника Дерма Вита.
В допълнение на заден фон с преминаване с интересен интерактивен ефект е добавено изображение, което отделя информационните панели в страницата.
Важна част от уеб сайта е представяне на клиниката и повече информация за водещият специалист - д-р Паскова, което е интуитивно разпределено в няколко категории.
Съществена част от уеб сайта е представянето на услугите и процедурите, предлагани в клиниката улеснява потребителя при намирането на нужната му информация. Страницата с детайлно представяне на всяка услуга, включва снимкова галерия, която представя и визуално ефекта от услугата. Под описанието на услуга сме сложили бърза препратка “Изпрати запитване”, която да улесни потребителя в осъществяването на контакт с клиниката.
Често мотив за потребител да се възползва от определени услуги е цената, на която може да бъдат закупени. За да покажат на своята аудитория, че се стремят да задоволят нуждите им от достъпност на услугите, в уеб сайта са поместени актуални промоции с изведени промоционални цени, както и стандартната ценова листа на всички процедури, предлагани от клиниката.
Уеб сайта се актуализира чрез CMS (content management system) система за управление на съдържанието, разработена за Дерма Вита от Екзисто.