Новини

Автопортал ще предлага пълна информация за разписания на автобусен и ЖП превоз, обяви за автомобили

Екзисто ще разработи уеб сайт - Автопортал за свой клиент, който ще предлага информация в няколко основни насоки - продажба на автомобили "Автоборса", продажба на авточасти, както и подробен каталог на фирми, занимаващи се с транспортни услуги.
Автопортал ще предлага пълна информация за разписания на автобусен и ЖП превоз, обяви за автомобили

Екзисто ще разработи уеб сайт - Автопортал за свой клиент. Уеб портала ще предлага информация в няколко основни насоки - продажба на автомобили "Автоборса", продажба на авточасти, както и подробен каталог на фирми, занимаващи се с разнообразни транспортни услуги.

След детайлни проучвания на онлайн аудиторията и съществуващите към този момент уеб сайтове и авто портали в онлайн пространството, екипа на Екзисто изгради концепция относно структурата и информацията, която ще се приложи на уеб сайта, и която липсва или е оскъдна в българското онлайн пространство, а се търси от съответната таргет аудитория.

Преди да предприеме пътуване човек обича да е информиран за обстоятелства, които биха могли да повлияят на осъществяването на пътуването. Поради тази причина сме се постарали да приложим разнообразни секции с информация, която би  превърнала уеб сайта в автопортал, към който аудиторията ще се обръща всеки път щом има нужда от информация свързана с пътувания или авто услуги или транспортиране на пратки и товари в България или чужбина.

Част от тази информация ще бъде справка  за средните цени на горивата в повечето европейски държави, както и разписание на автобуси и  ЖП превози, калкулатор на разстояния и други разнообразни новини и статии.

Активната комуникация с посетителите на автопортала е ключов елемент за уеб сайта, който ще съдържа блог в който всеки регистриран посетител може да представи своето мнение по една или друга тема.

Екзисто е предприело нелеката задача от изграждане на цялата бизнес логика и структура на уеб сайта - от концепцията за неговото съдържание до изграждане на корпоративната идентичност - марка, лого, уеб дизайн концепция за уеб сайта, функционалности, структура и навигация.