Новини
Бюджета за онлайн маркетинг ще достигне 16 милиарда Евро през 2012г в Европа

Това оповестиха лидерите в проучванията на онлайн медията - Forrester в свой доклад.
Според проучването бюджета инвестиран в онлайн маркетинг - имейли, търсещи машини и реклама ще се увеличат от 5.7 милиарда долара през 2006 до 16 милиарда долара през 2012 година в Европа. Това ще осигури 18% дял на инвестицийте в интернет от всички медии.
Изследванията в доклада сочат, че фирмите ще увеличават своите бюджети за онлайн маркетинг с цел да достигнат ефективно до нарастващата онлайн аудитория, като ще разчитат все повече на новите и разнообразни инструменти, които интернет предлага за осъществяване на кампании по завладяване и задържане на нови клиенти и разширяване на пазарният си дял.
В подкрепа на това твърдение доклада сочи, че през 2006 година хората прекарват 14,3 часа седмично в интернет, 11,3 часа пред телевизора и 4,4 часа четейки вестници и списания.