Новини

Бюджета за онлайн маркетинг ще достигне 16 милиарда Евро през 2012г в Европа

Това оповестиха лидерите в проучванията на онлайн медията - Forrester в свой доклад.
Бюджета за онлайн маркетинг ще достигне 16 милиарда Евро през 2012г в Европа

Това оповестиха лидерите в проучванията на онлайн медията - Forrester в свой доклад.

Според проучването бюджета инвестиран в онлайн маркетинг - имейли, търсещи машини и реклама ще се увеличат от 5.7 милиарда долара през 2006 до 16 милиарда долара през 2012 година в Европа. Това ще осигури 18% дял на инвестицийте в интернет от всички медии.

Изследванията в доклада сочат, че фирмите ще увеличават своите бюджети за онлайн маркетинг с цел да достигнат ефективно до нарастващата онлайн аудитория, като ще разчитат все повече на новите и разнообразни инструменти, които интернет предлага за осъществяване на кампании по завладяване и  задържане на нови клиенти и разширяване на пазарният си дял.

В подкрепа на това твърдение доклада сочи, че през 2006 година хората прекарват 14,3 часа седмично в  интернет, 11,3 часа  пред телевизора и 4,4 часа  четейки вестници и списания.