Новини

Онлайн медиите се справят добре въпреки икономическата криза

Лондон (Ройтерс) – Онлайн медиите се справят добре въпреки икономическия спад, като с най-големи перспективи за успех са уеб сайт решения, предлагащи на потребителите качествено съдържание и имащи изградена силна марка.
Онлайн медиите се справят добре въпреки икономическата криза
Лондон (Ройтерс) – Онлайн медиите се справят добре въпреки икономическия спад, като с най-големи перспективи за успех са уеб решения, предлагащи на потребителите качествено съдържание и имащи изградена силна марка. Това коментира пред Ройтерс председателя  на Online Publishers Association(OPA) Пам Хорън.

Уеб сайтовете имат предимство пред традиционните медии, предоставяйки на рекламодателите възможността да се представят пред потребителите по изключително фокусиран и икономически ефективен начин.

Прецизното таргетиране към желан потребителски сегмент и оптимизираните разходи са сигурна предпоставка онлайн медиите да продължат да отбелязват разтеж на рекламните приходи дори и през настоящия труден икономически предиод.

Според компанията за пазарни изследвания eMarketer, тази година в САЩ се очаква разходите за уеб маркетинг и реклама се да се повишат с 23% спрямо покачване от 25 на сто за миналата година.

Непрестанното създаване и развитие на софтуерни приложения за публикуване на съдържание е друга от основните причини, обуславящи растежа на приходите от реклама в интернет.
Създаването  на съдържание за мобилни устройства, генерирането на видео съдържание и социалните мрежи са основни сфери за бъдещо развитие на интернет медиите гарантиращо тяхното по светло бъдеще в сравнение с традиционните медии.

До момента използвани за изграждането на силен бранд и привличането на значим трафик от потребители, социалните мрежи тепърва ще бъдат използвани за гененриране на приходи от интернет реклама.

Възползвайте се от услугите на Екзисто свързани с уеб маркетинг и управление на рекламни кампании или потърсете търговските ни консултанти на приложените координати за връзка.