Новини
Уеб сайт за продуктите на Динакорд България с марка HED

Или защо е полезно създаването на уеб сайт за отделна марка от продуктовата номенклатура, която Динакорд България предлага в България. Мотивите могат да бъдат много и различни за представянето на марка продукти на отделен от фирмения уеб сайт, но най-важния остава по-доброто му представяне, съответно и позициониране спрямо таргет сегмента от потребители на продуктите.
Подобен интернет брандинг се среща все по-често, особено в по-големите компании, които разполагат с дефинирани бюджети за маркетинг на всяка от своите марки.
Подобни компании често предлагат продукти, които са насочени към различните сегменти от потребители, стремейки се да обхванат възможно по-голяма част от пазара.
В интернет средата се налага тенденция, при която личното обръщение и внимание към конкретния таргет сегмент, представя по-добри резултати от "общото" представяне на цялата продуктова гама на дадена фирма.
Именно за да се представят по подобаващ начин продуктите на Динакорд България с марка HED, поехме за изпълнение проект на онлайн продуктов каталог, където в няколко категории и с детайлна информация ще се представят артикулите, предлагани от компанията, като системно озвучаване, дискотечно осветление, микрофони, видеостени и други.