Електронен магазин Fotobravo

Научете повече за проекта Електронен магазин Fotobravo

Електронен магазин Fotobravo

Фотобраво е електронен магазин, който предлага продукти и аксесоари свързани с фотографията - обективи, светкавици, филтри, карти памет, раници и много други.

Когато разработваме уеб сайт винаги съобразяваме неговата структура и визия с потенциалните им клиенти и потребители, за да сме сигурни, че заложените опции и елементи, ще отговорят на техните нужди, очаквания и не на последно място - удобство при намиране на търсените продукти.

Това правило е с особена важност при разработката на онлайн магазин, където покупката на продукт трябва да е лесно, удобно и приятно за потребителя, така че да се гарантира успеха на начинанието.

Фотобраво е електронен магазин, насочен предимно към немската аудитория, макар че наличната английска версия и опция за регистрация на потребители от целият свят дава добра възможност на всеки потребител да поръча търсеният от него продукт.

При изграждането на уеб дизайна на магазина, водещата насока беше темата на уеб сайта - продукти свързани с фотография.

Потребителите, които се занимават с фотография, без значение дали за тях това е хоби или професия, очакват естетически издържана визия и дизайн.

Уеб дизайна на сайта е с добре премерен баланс между графични елементи, навигация и функционалност, която да подпомага браузването им в уеб сайта.

Меката цветова гама, която приложихме умело съчетава няколко цвята, които се прилагат в комбинация за да отличат един или друг важен елемент от всяка страница в уеб сайта и същевременно се обвързва с логото на фирмата, което също е изработено от екипа ни.

При разработката на уеб сайта, предложихме на клиента по-различна главна навигация в уеб сайта, а именно - директно извеждане на основни продуктови категории, които да подпомагат потребителите в по-бързото достигане до търсеният продукт. За да е още по-интуитивен този процес, всеки тип продукт е изобразен и с пиктограма (икона).

Веднъж направил своя избор на тип продукти, потребителя има на разположение много и разнообразни опции, които му позволяват с няколко клика да намери точния продукт, а именно:

  • Филтър, който представя параметри характерни за избраният тип продукт, чрез който може да сведе резултатите за търсеният от него продукт до минимум и само такива, които отговарят на посочените от него критерии.
  • Сортиране на резултатите във възходящ или низходящ ред според цената на продукта
  • Търсене по ключова дума, което извежда резултати още при изписване на думата, така че потребителя бързо може да избере продукта без дори да е изписал цялото му име

При прегледа на продуктите от определен тип, потребителя може да направи и своя информиран според това дали той е в наличност, какъв ще му бъде срока на доставка, както и дали е в промоция.

Ако пък потребителя се колебае за това дали един или друг продукт е по-добър, той може лесно да сравни до 4 продукта и прегледа удобно тяхните прилики и разлики.

За улеснение на потребителите при поръчка - те могат да се регистрират или закупят поръчката без регистрация.

Важна част от проекта е автоматичната свързаност на уеб сайта със складова програма, използвана от клиента, чрез която автоматично се извеждат продуктови наличности, промоции, нови продукти и цени, при които се предлага продукта.

Административният панел на уеб сайта дава възможност на администраторите лесно да променят цялото съдържание в уеб сайта, като текстове, снимки, поръчки и много други опции, които съществено улесняват управлението на уеб сайта.

Както споменахме фотографията може да е професия или хоби и за всички онези потребители, които се интересуват от новостите при фотографските технологии, приложихме блог към уеб сайта, който представя интересни статии и новини.