Дизайн на банери

Дизайн на банери

Банерът е един от най-често използваните инструменти за реклама в интернет пространството. С няколко сцени представяте накратко промоция или продукт, привличате вниманието на интернет потребителите и достигате по-бързо до желаните от вас резултати от банер кампанията.

Днес интернет потребителите са свикнали със стандартните банери и често не им обръщат внимание, игнорират ги. По тази причина всяка агенция е натоварена с тежка задача в произвеждането на рекламен банер, който да допринесе ефективно за успешното предаване на рекламното съобщение чрез рекламния банер.

Банерите се делят на няколко вида, според начина по който представят информацията, но всички те следват изискванията и стандартите, заложени от IAB (Interactive Advertising Bureau) свързани с размери на банерите.

Преди да преминете към запитване за изработка на банер е добре да сте дефинирали уеб сайта, на който той ще се визуализира - често уеб сайтовете рекламодатели имат изисквания за размера на файла, както и различни предложения за банер пространство в различни размери и местоположения на уеб сайта.

Статичен банер

Все по-рядко се използва, но все пак намира своето приложение - това е банер, който няма анимирани ефекти, по-скоро се представя, като картинка. В този тип банери се залага картинка на продукт и рекламно послание.

Flash банер

Това е анимиран банер, при който посредством няколко сцени (кадъра) се представя рекламното послание. Интернет средата и технологиите дават широки възможности за сценарий, криейтив и прилагане на нестандартни елементи с цел привличане на повече внимание върху рекламния банер, съответно повече кликове.

Динамичен банер

Уникална услуга предлагана от екипа на Екзисто. Познатите на всички банери се изработват и представят едно и също съдържание по време на цялата кампания. Динамичния банер при всяко презареждане представя различно съдържание от вашият уеб сайт. Така вие имате по-голям шанс да отправите правилното съдържание към правилния потребител, както и да представите по-голяма част Вашето продуктово портфолио.